lørdag 29. januar 2011

4 x 4 Ein utfordring

Eg har fått ein utfordring fra Laila idag, og selvfølgelig tar eg den på sparket.

Her er mine svar:

4 ting eg har gjort idag:
Sett på NM på ski på TV’en.
Eg og Sofie var på besøk med Brodern og hans Fru i Brattvåg.
Leita litt etter nyere opplysninger til slektsdatabasa mi.
Gått meg ein liten tur.

4 ting på min ønskeliste:
At det vil slutte å pipe i øyrene mine.
At desse piratane i det Indiske hav havner på havbunnen.
At familien min får eit langt og godt liv.
At Norsk Tipping ringer meg ein laurdagskveld

4 ting eg liker dårligt:
At vaskemaskina krymper klærne mine.
At eg stopper opp på forskjellige personer når eg bedriver slekting.
At dei frekke kjem seg unna det meste.
At prisen på bøker er så høg i Norge.

4 personer eg sender utfordringen videre til:
Torill A.
Britt N.
Oddvar
Liv S.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar