mandag 22. juni 2009

Ny bygdebok i hus, prioritering mellom maling eller regging


Her på laurdagen så kom der ein pakke i posten, den inneholdt siste nyanskaffelsen av forskningsmateriell. Egentlig ein bok eg har vøre på jakt etter lenge, men ikkje fått fatt i.

Så her førge vike tok eg ein telefon til bokhandelen i Hornindal, dei kjente knapt nok noko til boka, men etter ein liten diskusjon så meinte vedkommande at eg skulle ta og ringe til Sparebanken Sogn og Fjordane, avdeling Hornindal. Som sagt så gjort, og der hadde dei også boka, nyutgava frå 1989, til kun kr. 160,- og det er nesten gratis i våre dager.

Så nå er det ein prioritering på gang, male hus eller regge folk ifrå boka. I dag så vart det litt av kvart, starta ute, men enda inne pga utrygt for regn. No 5 timer seinare har ikkje regnet komt, men eg har fått sjekka mykje i min nyerverva bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar