lørdag 4. september 2010

Iberotel i Cairo, Egypt

er der eg oppheld meg no.

Er på vei ombord til Bow Firda, men skuta venter på kaiplass i Yanbu, Saudi Arabia og vi venter på skuta her i Egypt. Når den kjem så reiser vi ned til Suez for å ta skuta i gjennom Suez kanalen.

Suez kanalen har eg skrevet meire om før, i dette blogginnlegget.

Regner med at vi kjem oss ombord i løpet av morgendagen.

Reiseruta etter Suez er foreløpig Barcelona, Rotterdam, Safi (Marokko) og Sør Amerika, men som normalt så er ingenting sikkert...

Samme i kjemikaliefarta som i slektsforskninga, du skal ikkje tru, du skal vite...

Dagens bilde er utsikta frå rommet mitt her på hotellet og ned til svømmebassenget, spørst om eg ikkje skal ha meg ein tur bort i den andre enden av bassenget :-)

Fortsatt god haust til alle lesere.

1 kommentar:

  1. skimta jeg en liten tikibar i andre enden der trooo??? Kos deg, fort deg hjem, regner med at det er to snupper som savner deg der i Søvika! :)

    SvarSlett