torsdag 23. august 2012

Oppdatert slektsdatabase

Eg har den siste tida oppdatert min slektsdatabase som ligger på nettet. Etter ein del mindre problemer tok eg og laga ein fullstendig ny side, har også denne gangen brukt programvare frå TNG.

Og alle data som du finner her er lagt inn ved hjelp av slektsprogrammet Legacy. Eit topp program som anbefalast til alle som vil starte med denne flotte hobbyen.

Eg er rimeligt fornøgd med sida, det meste stemmer og sida ser bra ut - Meiner eg :-)

Den inneholder for øyeblikket noko i overkant av 27.000 personer og nesten 10.000 familier. Og bur du her på Sunnmøre er det ikkje usannsynligt at du finn dine egne forfedre på desse sider.

Har også fått installert teller og gjestebok på sida, det hadde vøre kjekt om DU la igjen ein helsing til meg :-)

Ser du feil og mangler her så send meg gjerne ein oppdatering så tar eg og legger inn ved anledning.
Ser du di eiga slekt her så ikkje vær redd for å be om ein rapport, eg er raus på sånne :-)

Eg er straks på vei på jobb igjen og med lite tilgang på internett så kan du ikkje forvente svar på øyeblikket, men det kjem nok etterkvart.

Denne databasa finner du HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar