fredag 8. juli 2011

Dropbox - Forenkle datalivet

Er du som meg med fleire pc'er, mobil med kamera etc så har du sikkert opplevd alt bryet med å finne rette fila på rette maskina.

Eg har no ein stund brukt eit lite enkelt program som heiter Dropbox.
Installerer du dette programmet på fleire pc'er så får du lett tilgang på dei filane du vil ha. Filer som du laster opp her kan du nemligt finne på alle pc'er som har Dropbox installert. Det finnst også ein liten app for smarttelefoner også så laster du opp feks bilder frå mobilen så har du dei straks på pc'en utan noko styr med kabler etc.

Det finnst også muligheiter til å laste opp eit bilde feks til Public folderen på Dropbox, her får kvar enkelt fil ein egen adresse på internett. Denne adressa kan du sende til alle som du vil skal få tilgang til feks dette bildet.

Dropbox finn du her, standard utgaven har ein lagerplass på 2 gb og er gratis, ønsker du meire plass så kan det kjøpast, men 2 gb holder lenge til normalt bruk. Også ein fin plass til å plassere feks sikkerhetskopier av dine slektsdata :-)

1 kommentar:

  1. Hei Ingmar.

    Du har så rett i at Dropbox er praktisk. Her har jeg laget meg en mappe hvor jeg samler notater bilder og annet som jeg finner mens jeg sitter på forskjellige pc-er. Da er det lett å hente det derfra og få lagt det på plass i slektsprogrammet senere :)

    SvarSlett