tirsdag 14. august 2012

Innlegg nr. 1000 i Slektsforumet


Fekk ein liten påminnelse her i kveld, det kom inn ein melding som gratulerte meg med innlegg nr. 1000 (Skrevet av meg) på Slektsforumet til DIS-Norge.

Det var jo hyggeligt så eg tok meg ein kjappe titt og fekk bekrefta at det var riktigt. Men det er no ikkje så mykje å skryte av då, det er well nokre flinke Damer som har minst 5000 innlegg på samme plassen (Eg har ikkje sjekka antallet) så det er lenge til eg tar igjen dei - Noko eg aldri vil gjere :-)

Men det er kjekt å kunne bidra og å hjelpe til der eg kan så nå ser eg fram mot neste jubileum, og kvar det er trur eg at eg vil holde for meg sjølv ein stund til.

I allefall, trenger du hjelp med å finne forsvunne slektninger etc så er Slektsforumet rette plassen for å finne dei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar